HR kennis
Home » HR kennis » 1. Beleid & Strategie » Dossiers » Whitepaper HR-Agenda 2012
Whitepaper HR-Agenda 2012

In deze whitepaper behandelt de adviseur in human-resourcemanagement, consultancy en outsourcing de strategische HR-prioriteiten voor organisaties in 2012. Onderverdeeld in drie thema’s (wet- en regelgeving, employee performance en strategische personeelsplanning) gaat de whitepaper in op de risico’s en kansen die onderwerpen als het pensioenakkoord, eigenrisicodragerschap en aanpassingen in de Ziektewet organisaties bieden.

Hieronder kunt u het complete document vinden:

http://www.aon.com/netherlands/whitepapers/pdf/whitepaper_HRagenda2012.pdf




Aan items binnen HRnetwerk.nl kunnen geen enkele rechten worden ontleend. Gebruik is op eigen risico, HRnetwerk.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het gebruik. Niet bestemd voor commercieel gebruik.


Stuur door       Afdrukken       Toevoegen       Wijzigen
3 reactie(s)
jerry | 22-01-2015 @ 11:55:54

I have the feeling I'll be back to go through more posts by you in the near future. I see your content interesting and exciting. I agree with a lot of what you have composed. 

Regards,

Jerrry @ No No Customer Service

chris | 17-01-2015 @ 03:00:57

Grote reiziger, de Replica Horloges Bentley GMT biedt de wereld aan je pols dankzij haar systeem van meerdere Replica Watches tijdzones display. Bovendien, is het horloge uitgerust met een tweede uurwijzer onafhankelijke onderscheidt Replica Rolex zich door zijn rode kleur en de tip in een holle driehoek, en uitvoeren van een tour van wijzerplaat in 24 uur. De Opdringer in de linker kant van de zaak om door te gaan deze naald stappen van een uur tot een tweede tijdzone op de omtrek van de wijzerplaat. 


Reageer
Naam:
E-mail:
Reactie:
    =  

« Terug
Sociale Media
    
    
    
HR kennis - Zoek opties




  • Persoonlijke website wordt een cruciaal instrument voor werkzoekende

    Werkzoekenden zouden moeten overwegen een persoonlijke website uit te bouwen als onderdeel van hun professionele merknaam. Dat is de conclusie van een onderzoek van het bedrijf Branded.me, aanbieder van websites, bij de gebruikers van het platform. Een grote meerderheid van de ondervraagden is ervan overtuigd dat die persoonlijke websites in de werving de volgende vijf jaar nog veel belangrijker z...